1.παραγγελίες
Για να προχωρήσετε σε μια παραγγελία, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι σας. Αφού ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, πηγαίνετε στο καλάθι και ακολουθήστε τις οδηγίες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Θα λάβετε επιβεβαιώσεις παραγγελίας μέσω email.
2.Διαθεσιμότητα προϊόντων
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε σε παραγγελία τότε, θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας, είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή είτε τηλεφωνικά (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό τηλεφώνου), προκειμένου να συνεννοηθούμε για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.
Εφόσον δεν γίνει εφικτή η επικοινωνία μαζί σας σε διάστημα 2 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.
Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της ACS courier.
Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Επιχείρησης.
Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Επιχείρηση δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.
Η αποστολή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η επιβεβαίωση της αποστολής γίνεται με email, όπου θα βρείτε και το σχετικό tracking number.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ TRACKING NUMBER
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας.
- Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν που παραγγείλατε είτε σε σχέση με την πληρωμή του επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.